Tuesday 21 November 2017

Kisah Penipuan Forex


Pengalaman dan Kisah nyata ku Menjadi Meister Forex Trader. Pengalaman dalam dunia investasi khususnya FOREX saya pelajari kira - kira pada bulan juni 2010 Awalnya memang coba - coba setelah baca baca buku tentang FOREX di gramedia cuma numpang baca parah deh Kebetulan waktu ke gramedia saya bersama Pacar so süß ketika asyik membaca lagi serius pacar ku berkata Apa maz itu palsu alias penipuan tapi saya cuek bebek saja sampai-sampai dia bosan nungguin saya membaca hahaha Memang sebelum saya mengerti dan mengenal dunia FOREX saya lebih dulu mengenal PTC-PTR-PTS dan sebagainya , Karena katanya banyak orang yang sukses dengan bisnis itu memang banyak yang sukses tapi saya kurang beruntung tanpa saya sadari ternyata untuk mendapatkan dollar di PTC-PTR-PTS dan sebagainya itu sangat lama dan sangat menguras tenaga dan emosi Kajak kuli saja hehehe dan akhirnya saya tinggalkan. Setelah numpang baca di gramedia dank gramediam saya mencoba untuk membuka konto FOREX di MARKETIVA karena di marketiva kita akan mendapatkan Bonus sebesar 5 USD untuk Handel suka yang gratis neh Berbekal panduan yang sekilas saya baca saya pun BESTELLEN POSISI sembarangan alias membabi buta yang penting main, Karena saya pikir kalau tidak KAUFEN pasti VERKAUFEN Karena pilihan transaksi di forex cuma dua yaitu KAUFEN atau VERKAUFEN mudah bukan Dengan prinsip seperti itu ternyata saya mengalami LOSS untung kostenlos hehehe. Tapi saya tidak pernah patah semangat walaupun telah mengalami LOSE karena saya yakin INVESTASI FOREX bukan sekedar Investasi biasa Saya kumpulkan semua refrensi dari internet dan saya pelajari tentang forex lebih dalam lagi Setela mendapat ilmu yang sedikit aku pelajari, saya berniat untuk membuka konto baru lagi di marketiva agar dapat bonus lagi 5 USD Dan melakukan Ablagerung sebesar 10 USD, Tapi apa yang terjadi Konto saya di verboten karena mempunyai lebih dari satu konto marketiva Setelah menghubungi CS ternyata saya di maafkan dan Konto saya bisa dibuka parah Setekah beres saya bergegas membeli PC HP Modem smart walaupun duitnya ngutang kenapa saya berani berhutang ke teman saya karena saya ke PDan setelah belajar foreng Dengan referensi yang aku dapatkan di internet dan berpikir akan cepat kembali modal Semuanya lengkap PC HP Modem Modal 15 USD tinggal mainnya saya pikir Setelah mulai bermain ternyata semua tidak sesuai rencana alias GATOT gagal total untuk mengakses TOOLS forex atau PLATTFORM MARKETIVA dimana tempat kita bertransaksi dibutuhkan koneksi Yang STABIL Alhasil dengan sisa uang yang ada saya terpaksa bertransaksi di warnet lagi PC pun nganggur sampai berdebu Lama bermain modal saya bertambah menjadi 19 USD dari 15 USD Wah semangat rasanya tapi itu tidak bertahan lama Ke esokan harinya saya mendapatkan transaksi - 11 USD karena saya tidak Menutup transaksi sewakutu transaksi di malam hari dan memang sengaja tidak saya tutup karena pada waktu itu saya mengalami - 2 USD Saya pikir emaneman jadi saya biarkan Karena saya kurang berpengalaman akhirnya saya tutup transaksi itu sampai - 11 USD Setelah kejadian itu permainan forex ku sudah Tidak sehat, bestellen posisi membabi buta ditambah HUTANG yang di tagih - tagih sama teman paraaaah dan saya mengalami kegagalan ke dua kalinya dengan beban hutang dan ditambah ORANG TUA ku selalu meMARAHI saya setiap hari karena saya TIDAK BEKERJA alias PENGANGGURAN dan lagi aku di OLOK - OLOK Sama sensor seraya berkata ngapain kamu main kerja di warnet karena belum tentu bisa di cairkan uangnya menyedihkan hiks hiks tapi saya tidak pernah meninggalkan shalat dan menghadapi OLOKan dengan senyuman emmmuach so süß. Berpikir benda berharga saya tinggal PC HP Rp 50 000 wah lengkap banget hahaha Pikiran Mulai jernih dan tertuju pada HP smart ku yang gratis internet selama tiga bulan Saya pikir cari TEMAN SEBANYAK - BANYAAAAKNYA dalam bidang foreng melalui FACEBOOKS Wah ternyata banyak sekali, akhirnya saya Anfrage Freund semua yang ada dari Gruppe forex satu ke Gruppe yang lainnya ampek mau putus neh Jari Alhasil saya menemukan teman yang baaaaik hatinya namanya panggil saja bunga wahahaha Kajak berita pemerkosaan saja, asthaugfirullah Dari ilmu teori-teori yang saya pelajari setelah mengalami kegagalan yang ke dua Saya tanyakan semua unek-unek saya yang telah saya pelajari tentang forex dan temaan baru ku Menjawab semua pertanyaanku dan sekecil apapun pertanyaanku Lama saling kenal di facebook sampai-sampai saya curhat kalau saya LOSE dan mempunyai HUTANG serta PENGANGGURAN wah parah neh saya Dengan kejadian yang aku alami akhirnya dia Membran-saya dan sayapun pergi merantu ke pulau sebrang dengan uang Rp 800 000 Yang dia transfer ke rekeningku untuk mengunjunginya sekaligus BELAJAR dan BEKERJA karena kebetulan dia mempunyai nasabah Investor forex Nah disanalah aku belajar tentang FOREX sampai saya menjadi bisa dan tau tentang arah pergerakan markt dan sebagainya. Starting ein Umbau Geschäft von Home. Constructing ein neues Haus oder Umbau Das bestehende Haus ist ein langwieriger Job So ist es ratsam, Ihre Arbeit zu planen, bevor Sie die eigentliche Arbeit beginnen Starting A Remodeling Business von zu Hause Börsenkurse Macau Anywhere Umbau Wohnungsumbau Businessplan Executive Zusammenfassung Die Reihenfolge, in der verschiedene Aktivitäten durchgeführt werden müssen, sollte sein Sorgfältig Hier sind einige Home Business Ideen, die Sie heute beginnen können Es ist großartig, so viele neue Freunde zu treffen und an Kunden zu begrüßen Leuchtturm Residential Remodeling war die einzige Firma, die ich fand, die sich um den ästhetischen Aspekt des Projektes soviel wie ich kümmerte Hat von unserem ersten Treffen bis zur endgültigen Durchlauf - und Nachbauunterstützung direkt mit einem unserer Auftraggeber gearbeitet, von denen jeder die Kompetenz von mehr als 20 Jahren Erfahrung in Design und Ingenieurwesen hat. Geschäftslizenzen Im November 2006 hat der Vorstand Der Aufsichtsbehörden für die Grafschaft Riverside genehmigt Verordnung Nr. 857 Erstellung einer Business-Registrierung und Lizenzierung Starting A Remodeling Business von zu Hause Forexchange Moskwa Ein Haus Umbau Vertrag Vorlage dient mehrere Vorteile für Sie Es wird als Beschützer, ein Führer und eine Unterstützung durch die Sie können ganz einfach die gewünschte ILCS 513 10 Sec 10 Definitionen Wie in diesem Gesetz verwendet Home Reparatur und Umbau bedeutet die Festsetzung, Austausch, Veränderung, Umwandlung, Modernisierung, Verbesserung Wenn Zahlung in den Raten ist, die genaue Menge und die genaue Zeit sollte sein Klar gemacht Einfache Heimwerker-Vertrag enthält Vertragspartner Detail, Hausbesitzer Details, Datum der Arbeit zu starten Anywhere Umbau Residential Remodeling Business-Plan Executive Zusammenfassung Es nimmt Reihe von Entscheidungsschritten während der Arbeit. Forex System 10.Wie sollte Zement Arbeit beginnen, Wann sollten Wasserrohre und Elektrizitätsdrähte installiert werden, wann sollten die Holzstücke bestellt werden. Starten eines Umbaus Geschäft von zu Hause Es kann Arbeit enthalten, die im Detail abgeschlossen werden soll, Detail des Geldes, das Handelsstrategien sein muss Pdf To Word Ein Haus, das Vertragsvorlage umgestaltet hat Serviert mehrere Vorteile für Sie Es wird als ein Beschützer, ein Führer und eine Unterstützung, durch die Sie leicht erhalten die gewünschte MS Bau ist ein Umbau Geschäft, spezialisiert auf externe Heimwerker-Projekte Auto Trading Times Michigan Anywhere Remodeling Wohn-Renovierung Business Plan Executive Zusammenfassung Der Kunde sollte auf jede kleine Arbeit Detail, die Kosten für das Material verwendet und Zeitplan der Zahlung getan werden. Als ein Familienunternehmen, spezialisieren wir uns auf die Umwandlung der Räume, in denen Ihre Familie lebt Küchen, Bäder, Schlafzimmer, Dachboden , Garagen und mehr durch persönlichen Service, scharfe Design-Sensibilität und praktisches Projektmanagement Gemeinsam führen wir Ihnen jeden Schritt, um Entscheidungen zu treffen, die nicht nur Ihre gewünschte ästhetische Wirkung erzielen, sondern auch eine solide langfristige Finanzinvestition schaffen Ihr Zuhause Starting A Remodeling Business Von Home Kurzfristige Aktienhandel Strategien Wir genossen letztes Jahr s Southern Ideal Home Show in Charlotte und freuen uns auf die nächste Starting A Remodeling Business von zu Hause aus, wenn Arbeit Arbeit beginnen, was Zeit Zahlung sollte durch gemacht werden Die Vertragspartner, Sollte es alles am Anfang oder in Raten sein, kann die ordnungsgemäße Planung der Dinge viel Zeit und Mühe sparen. Home Perfect, Inc ist seit 1991 in St. Charles und St. Louis tätig. Wir bieten Ihnen eine Vielzahl von Dienstleistungen als führenden Umbauunternehmer an Es sollte keine Gebühren, die während oder nach der Arbeit kommen. Forex Factory Sonic R System Review. Haben Sie jemals davon geträumt, Ihre eigenen kleinen oder häuslichen Geschäft zu starten, aber don t wissen, was Geschäft zu starten Starting A Remodeling Business von zu Hause Verschiedene Zahlung Option kann in der Verwendung von Binäroptionen bereitgestellt werden Trading Signals Broker 30 Sekunden Was passiert, wenn es eine Änderung in der Reihenfolge während der Arbeit gibt Was ist, wenn die Karte während der Regierungserlaubnis versagt wird Als Vertragspartner, stellen Sie sicher, dass Sie alle Bedingungen und Bedingungen löschen Der Kunde in der Start-Echtzeit-Grafiken für Binäre Optionen Zero Risk-Strategie Pdf Es kann die Anzahlung am Anfang und Rest des Geldes nach Abschluss der Arbeit. Soalan Forex Tipu. Kawan saya kata forex ni tipu, tiada orang perseorangan yang boleh jalankan forex Melainkan Bank Sahaja ist, dass echte Dia Kata Dia Pernah kerugian Hampir 40 Ribu Kaner forex. Jika Kawan anda Kata orang perseorangan tidak boleh berdagang forex, ianya jelas menunjukkan dia sendiri pun tidak faham forex Bahaya menerima nasihat dari orang yang sebegini kerana tak pandai, tapi memandai - mandai Nasihat dari orang begini sangat senang dicari Nasihat percuma seperti ini berlambak-lambak krankheit unda. Ada satu kisah menarik seperti dibawah. Suatu hari sedang saya berjalan-jalan untuk mencari dan membeli hartanah saya gunakan sebahagian untung forex pelaburan saham untuk membeli hartanah, saya Terjumpa seorang kawan lama yang kini memegang jawatan tinggi di syarikat swasta Dia beria-ia dan sibuk bertanya saya tengah buat apa Bila saya katakan saya mencari beberapa hartanah lagi untuk dibuat sewa, terus dia lantang bersuara JANGAN Jangan beli hartanah sekarang kerana pasaran hartanah sekarang ni lembab , Susah nak cari penyewa, jatuh harga Panjang sungguh nasihat dia. Bila saya tanya balik, Wah awak tentunya pakar dalam hartanah, tentu byk hartanah awak ada Kalau awak ada lebih dan nak jual sebiji dua, juallah kepada saya, dengan tersengih-sengih dia menjawab Takde, saya pun sewa jer Awak ada rumah sewa di kawasan Setapak tak nak sewa. Maaf, disini bukanlah niat saya hendak menunjuk-nunjuk Saya ceritakan ini sebagai pengajaran saja Saya mempunyai beberapa hartanah di beberapa lokasi sekitar segitiga emas KL dan kesemuanya tidak pernah tiada penyewa Lebih dari 7 hari Dan nilai hartanah pula makin meningkat Ini kerana kos semakin meningkat kos buruh, besi, simen, bata, jentera, tanah dll Tak mungkin jika harga kos naik, tapi nilai turun Tak masuk akal langsung lokasi memainkan peranan penting dalam hartanah. FREE Beraten memang banyak, tetapi berhati-hatilah menerima nasihat percuma ini kerana selalunya diberikan oleh mereka yg tidak berpengalaman. Berbalik kepada kawan anda pengajarannya hampir sama Ramai org yg kata forex tipu dan sebagainya sbb mereka sendiri pun tak faham pelaburan Inilah bezanya rakyat di negara maju seperti USA, Eropah dan Jepun dengan rakyat Malaysia dan negara2 Asien Tenggara yg lain yang rata-ratanya masih belum matang dalam soal pelaburan Kita jauh ketiggalan sebab tu kita gelarkan negara2 maju tersebut sebagai negara maju sebab kita sentiasa ketinggalan dibelakang. Mungkin ramai yg rugi dalam forex kerana Mereka2 ini kebanyakkannya Handel tanpa ilmu, atau menyerahkan wang kepada orang perseorangan atau penganjur tanpa ada kawalan mereka sendiri Bila penganjur lari, siapa yg rugi Contoh penganjur yg sebenarnya Hauptforex Kemudian Lari ialah seperti Pak Man Telo, HYIP, Ponzi, Skim cepat Kaya, Piramid , Platinum Lane, dan 1001 macam lagi Penganjur ini mendapat untung berjuta-juta ringgit dari forex membuktikan forex memang menjanakan wang yg banyak tetapi kemudian mereka ini lari kerana tak mahu berkongsi kentungan dengan pelabur mereka SIAPA yg rugi. Bukanlah salah forex, bank atau broker forex , Tapi salah diri sendiri yg cetek ilmu atau menyerahkan wang mereka kepada pihak penganjur yg tak bertanggung jawab ini Diri sendiri yg perlu disalahkan kerana tak faham tapi buat2 pandai dan terikut2 pula dengan orang2 yg tak pandai tapi memandai2.Adalah lebih baik kita yg mengawal wang kita Sendiri tanpa menyerahkan kepada mana2 individu Saya juga tidak menerima wang pelaburan dari sesiapa untuk dilaburkan walaupun ramai yg minta saya tolong laburkan wang mereka Saya hanya mengajarkan caranya agar setiap individu dapat melaburkan sendiri wang mereka tanpa melalui orang tengah atau penganjur Saya yakin, usaha saya ini yg Mengajar orang ramai melabur sendiri dengan kawalan 100 oleh pelabur sendiri ini sedikit sebanyak dapat menyelamatkan ramai orang dari rugi akibat terkena dan tertipu dengan skim2 penipuan seperti skim cepat kaya, ponzi, piramid, HYIP dsb. Betul, dahulu mmg bank dan individu Milliardär yg mempunyai net Wert yg berbillion saja yg dibenarkan melabur dalam forex, tetapi sejak tahun 1996, forex dibuka untuk orang perseorangan, iaitu pelabur runcit Einzelhandel investor seperti kita semua selepas diluluskan untuk dibuka kepada orang ramai oleh Presiden Amerika ketika itu, Bill Clinton. Maaf, Saya pasti kawan Anda itu terlalu cetek ilmu pelaburannya selain tak faham pelaburan, dia juga rugi 40ribu, membuktikan dia mmg tak pandai forex tapi memandai2 jika pandai, taklah dia rugi 40ribu Anda boleh menerima nasihat dari orang seperti ini atau dr orang yg mahir Pilihan di Tangan anda. Artikel Oleh Admin

No comments:

Post a Comment