Friday 27 October 2017

Main Forex Kaya


Asal dengar aja cepat kaya, cepat aja korang baca ek. Hehe Forex Skrg ni Dah Makin beliebt di kalangan rakyat, samada di kalangan golongan berkolar putih, biru, maupun golongan berkolar coklat (sbb dah lama tak basuh baju). Forex terkenal, sbb dikatakan sebagai satu kaedah Handel pelaburan yang dikatakan boleh mendatangkan keuntungan dengan cepat. Betul kah Boleh cepat kaya Jawapannya adalah BETUL, und ein Bole Cepat Kaya Dengan Forex. Akan tetapi FOREX jugak boleh menyebabkan und ein CEPAT MISKIN, hehe. Bergantung kepada bagaimana und ein handel forex Persoalannya skrg, pernahkah und ein handel forex Berapakah permulaan modal Bagaimana nak mula Nak Handel sendirikah atau labur kat orang tere main forexkah Itu semua antara soalan2 yg und a kena tanya kepada diri sendiri dan kepada semua trader2 forex. InsyaAllah saya akan sambung di Episode Yang akan datang. Geld di telapak tangan saya, kata seorang pakar FOREX yang mengaku dirinya pakar, begitulah mungkin kata-kata meyakinkan yang diucapkan oleh beliau. Takkan baca aja, tinggalkan la komen sikit kat bawah ni, heheRe: Boleh ke Jadi Kaya Dengan Forex Bayangkan kalau kita tahu rahsia bagaimana kuasa wang untuk membuat lebih banyak wang - indah atau tidak Bayangkan dengan sedikit wang sebagai modal kita boleh menambahkan lagi wang kita. Dengan sedikit wang kita mempunyai kuasa untuk lebih dari nilai yang kita tanamkan sebagai modal. Inilah kuasa quotLEVERquage yang dimiliki oleh orang-orang kaya. Tetapi ingat, Ini Adalah Zaman Internet, Kita Tidak Perlu Tunggu Jadi Kaya Seperti Ananda, Robert Kwok, Donald Trump ataupun Bill Gates untuk menggunakan Hebel ini. Salah Satu Hebel Yang Dahulunya Hanya Dimiliki Oleh Orang Kaya Adalah FOREX. Zaman Internet Banyak Kemudahan Yang Ada. Sekarang ni siapa-siapa pun boleh menceburi Forex. Kita Boleh Buka Akaun Dengan International Forex Broker. Suche saja dekat Google, banyak broker haus yang akan muncul. Bagi saya pula, saya menggunakan Marktiva. Buka akaun dengan Marketiva percuma Malah diberi 5.00 dan demo akaun untuk mencuba dan belajar Marketiva Bagi Hebel 1: 100, Bermakna 1 Boleh Main Untuk 100 - Inilah Hebel, Wang Kecil Boleh Beli Nilai Yang Lebih Besar. Ada Juga Broker lain Yang Bagi 1: 200, 1: 300 Dan 1: 400. Bagi saya cukuplah dengan 1: 100, besar sangat pun takut hilang displin diri. Kalau nak buka akaun pergi ke sini marketiva. Nasihat saya, belajar sampai betul-betul zuversichtlich, baru tambah modal. Kalau sabar guna 5.00 yay Marketiva bagi, sikit-sikit lama-lama jadi bukit Berbalik kepada Thema kita yang mula tadi quotBoleh ke Jadi Kaya Dengan Forexquot. Jawapannya BOLEH dan Tidak BOLEH. 1. Ramai Orang Yang Jadi Jutawan Dengan Forex. Jadi kalau orang lain boleh, mengapa und a tidak boleh. 2. Ilmu kena ada, baik teknikal atau grundlegend. 3. Menggunakan teknik Geldmanagement yang betul. 4. Displin diri kena ada dan kuat. 5. Kena penyabar dan tidak tamak. 6. Kena verpflichtet dan tidak boleh sambil lewa. 7. Kena rancang strategi untuk Hauptforde dan mesti ikut perangcangan dengan betul. TIDAK BOLEH Sebab: 1. Haupt-Forex tanpa ilmu atau main belasah saja. 2. Tidak menggunakan teknik Geldmanagement yang betul. 3. Tiada displin dan tamak 4. Tiada keyakinan diri ataupun über zuversichtlich. Forex ini seperti pelaburan Yang lain juga. Untuk berjaya und a kena minimieren risiko. Untuk minimieren risiko, unda kena lengkapkan diri dengan ilmu. Banyak buku-buku dan Unterricht yang diberikan secara percuma di Internet. Anda hanya perlu rajin mencari, pasti akan jumpa Sekarang, tujuan sebenar saya menulis ini. Tujuannya adalah saya ingin berkongsi ilmu dengan und ein mengenai satu ebook Forex yang telah saya beli. Saya telah mencuba strategi yang diajar Untuk makluman, saya bukanlah pakar dalam forex, saya baru hampir 3 tahun beinhalten dengan Forex, itupun secara Teilzeit. Tetapi sejak menggunakan strategi dari ebook ini boleh dikatakan gewinnender Prozentsatz saya telah menjadi 70 - bermakna 10 kali saya main, 7 kali untung dan 3 kali rugi. Ini agak memberansangkan Ebook yang ingin saya kongsi bersama ini ialah quotForex Trading Machinequot oleh Avi Frister. Anda Boleh Suche di Internet atau masuk Mana-Mana Forum Mengenai Forex, unda Akan Dapati Banyak Rezension-Bewertung Yang Menarik Mengenai Teknik-teknik Yang Diajar Oleh Avi Frister Ini. Yang menariknya, teknik-teknik yang diajar tak perlu und a tahu mengenai teknikal Indikatoren seperti MACD, Parabolische SAR, Moving Averages dan lain-lain lagi. Anda Hanya Perlu Tengok Pada Harga (Preis) Dan ikut Prozedur-Verfahren Yang Dia Ajar. Resultnya pasti berjaya. Kalau tak belajar ilmu ini memang rugi, sebab dia ambil masa berbelas tahun untuk menyempurnakan teknik-teknik ini. Jadi, tanya diri anda - Sanggupkah und a tunggu berbelas tahun untuk mengetahu teknik-teknik ini ataupun ambil jalan yang lebih mudah dan cepat, belajar dari pengalaman Avi Frister. Untuk pengetahuan und a, Avi Frister menjual bukunya dengan harga 97.00 ataupun RM336.30. Bila und ein Membeli Dari Avi Frister, und a akan dapat Beberapa servis seperti und ein Boleh dapat Unterstützung dari Avi Frister sendiri dan und ein juga dapat video cara menggunakan teknik tersebut. Untuk yang berkemampuan, saya syorkan und ein beli sendiri dari Avi Frister. Tetapi, jika und a rasa terlalu mahal, saya boleh berkongsi dengan und a. Tetapi bukan secara percuma sebab sifat semulajadi manusia jarang meletakkan nilai pada ilmu yang percuma. Jika berminat hendak kongsi dengan saya, und a kena keluarkkan RM25.00 untuk ilmu Avi Frister ini. Tetapi ingat, kalau kongsi dengan saya, tak adalah Unterstützung atau Video. Saya boleh tolong setakat saya mampu Jangan risau gaya penulisan dan Englisch Avi Frister mudah difahami. Yang baru nak berjinak dengan Forex Wortspiel boleh beli sebab Seite 1 - 90 ebook ini menerangkan perkara asas mengenai forex dan page seterusnya mengenai teknik - teknik yang berkesan dan sungguh indah itu. Jika berhasrat berkongsi ebook ini dengan saya, sila hantar email kosong ataupun apa-apa email ke husnihusainxxxxxxxxxxxxxxxxx Kemudian anda akan dapat email dari usaharezekixxxxxxxxx untuk validate Link. Anda klicken Sie einfach auf den Link tersebut. Lepas validieren, und a akan dapat satu lagi email dari usaharezekixxxxxxxxx menerangkan bagaimana nak dapatkan ebook quotForex Trading Machinequot itu dari saya. Dah dapat E-Mail itu, und nur folgen Anweisung. Selesai semua und a akan dapat ebook tersebut. Baca dan Praxis apa yang diajar. Guna Demo akaun Dahulu Sampai zuversichtlich. Ingat Ilmu Aktion Powerquot. Lagi Satu, und a tak perlu takut ebook itu und a tak dapat. Saga Adalah Seorang Pengusaha Hotel iaitu Hotel Seri Malaysia Kulim, kalau tak dapat und ein Boleh berjumpa atau Telefon saya di Hotel Seri Malaysia Kulim (04-4909898) - Saya Akan Pastikan und ein Dapat ebook tersebut. Industri perhotelan adalah satu idustri yang amat sensitif, saya tak boleh berbohong sebab kalau saya berbohong, orang akan bercerita. Lambat laun akan merosakkan perniagaan saya - ini adalah Haupteinkommen saya..Bad Worte reisen fastquot. P. s - Alam menjadi bukti Tanaman kalau kita bajakan ia, bagi luft secukupnya, kita akan mendapat hasilnya. Kita kena beri dulu, baru kita dapat nikmati hasil Zitat Und du wirst Getquot. Forwardkan email saya ini kepada kawan-kawan yang lain, mungkin mereka dapat manafaat dari ilmu di atas. GEBEN SIE UND SIE SIND GET. P. p.s - Kalau ada masalah email saya. UsaharezekixxxxxxxxxxCARA CEPAT MENJADI KAYA (atau kere) Dunia yang kita tinggal saat ini adalah dunia serba cepat. Mau makan tinggal pergi ke McDonalds untuk bisa makan burger, atau KFC kalo pingin makan ayam goreng, atau ke Boncafe kalau pingin makan bistik. Atau kalau pingin langsing, ada programm 3 bulan yang bisa bikin kita turun 10kg, malahan ada yang bisa menjamin dalam 1 bulan bisa turun 10kg. Memang semuanya serba instan Dan kita, anda dan saya, hidup di jaman ini Karena Semuanya Yang Serba Instan Ini, Maka Mempengaruhi Pola Pikir Kita. Jika ada makanan instan, pelangsingan instan, informasi instan, pasti (dan sekali lagi PASTI) ada cara instan untuk menjadi kaya Saya akan menjawab pertanyaan ini dengan keyakinan. YA Ada cara instan untuk menjadi kaya. Caranya Dengan berjudi, menjual diri atau, melakukan tindakan kriminalitas Salah satu bentuk perjudian adalah dengan melalui Handel. Dan Bentuk Dari Handel Adalah Forex, Saham, atau Futures (surat berjangka). Bentuk menjual diri adalah menjadi penjaja cinta (kalau laki-laki disebut sebagai GI-JOE, sedangkan perempuan disebut sebagai PSK). Dan Bentuk Kriminalitas Adalah Pencurian, Perampokan, Penipuan, Dan Penggelapan (Gak Usah Illbutkan Deh, Karena Terlalu Banyak) Dua Hal Terakhir Tidak Akan Di Bahas Karena Benar Ndash Benar Tidak Halal. Sedangkan untuk cara pertama melalui Handel adalah materi yang akan saya kupas dalam postingan saya kali ini. KAYA MELALUI FOREX Pak Wapan. Saya tidak terima. Saya tidak terima karena bapak mengatakan kalau handel (Forex, saham, dan futures) adalah judi. Berarti bapak adalah orang yang tidak mengetahui dengan jelas mengenai cara ini. Bapak jangan asal menyebut forex sebagai judi Bapak Wapan saaaalaaah, dan salaaah besaaar Eitsss. Anda siapa, kok berani ndash beraninya mengatakan bahwa saya tidak tahu mengenai forex Tak Hapus Kata Ndash Kata und eine Dari Website saya Biar Tau Rasa. Ayo coba ngomong lagi Anda tidak tahu ini wilayahnya siapa yaa. Ini daerah kekuasaan saya mas. (Lagi Stress Nulis sak kareprsquoe dewe er er.) Kembali ke topik. Segala sesuatu yang kita lihat, kita rasakan, kita ketahui, mempunyai dua sisi. Contohnya saja, Burger McDonalds. Sebagian orang mengatakan bahwa burger McD rasanya hau jek sen cing ping (enak gila) dan beberapa orang mengatakan sebaliknya, burgernya gak enak. Tapi, kenyataanya Rasa burger McD yang dimakan itu sama, entah itu kita makan di Surabaya, di Jakarta, atau di Singapur Lalu, mengapa Pak Wapan bisa mengatakan burger McD itu enak, sementara Pak Ming (teman pak Wapan) mengatakan sebaliknya, McD gak enak. Jawabannya Adalah Sudut Pandang Demikian Pula Dengan FOREX. Sebagian Besar Mengatakan Bahwa Forex Adalah Judi, Sementara Lainnya Mengatakan Forex Bukan Judi. Dan hal ini tidak salah Lalu yang benar yang mana pak Yang Benar Adalah Forex Setengah Judi Dan Setengah Bukan Judi. er. er. er. FOREX SEBAGAI JUDI UNTUK MENJADI KAYA Ada Tambahan Dua Kata di Belakang Judul di Atas Yang Kelupaaan. (Atau kere) Teman saya mengatakan kepada saya bahwa dia ingin menerjuni dunia Forex dengan lebih serius. Dan saya mengenal dunia forex darinya. Kira ndash kira 5 bulan yang lalu Hari ndash harinya dimulai dengan virtualdemo Konto. Hampir tiap hari dia mengamati pergerakan grafik mata uang di komputernya. Modal virtualnya 100.000 dan setelah tiga bulan menjadi 300.000. Berarti tiap bulan dia Gewinn 100. Gila nggaak Di bulan ke-empat dia memutuskan untuk bermain riil. Memasukan dana segarnya ke dunia Forex. Dan betapa senang hatinya karena di bulan ke lima modalnya sudah kembali. Awalnya adalah 100 dan berkembang menjadi 200. Maka, semakin kenceng dia menyemangati saya untuk mengikuti jalannya hidupnya. Pertengahan bulan ke lima Terjadilah tragedi itu Dalam waktu semalam 250 miliknya menjadi 0. Karena salah prediksi. Dan Inilah Yang Benar, Semakin Sering Kita Berhasil, Maka Semakin Percaya Diri Kita. Percaya dengan prediksi kita, percaya dengan kemampuan belajar kita selama 5 bulan ini. Padahal untuk menjadi ahli dalam suatu bidang dibutuhkan waktu 3 ndash 5 tahunan. Apa lagi penyebabnya jika bukan karena dunia yang serba instan ini FOREX SEBAGAI ILMU UNTUK MENJADI KAYA (dan seperti diatas, ada dua kata yang kelupaan dengan belajar) Mengapa saya berani menyebutkan kalau forex itu bukan judi dan adalah sebuah ilmu. Pertama Karena itu adalah keyakinan saya pribadi atau sudut pandang saya. Kedua, karena forex bisa dipelajari dan diprediksi Secara kebetulan Saya bertemu dengan seorang teman lama yang telah mengalami asam manisnya dunia Forex. Manisnya karena dia bisa Gewinn 500 dalam waktu satu bulan. Asamnya karena dalam waktu semalam kehilangan modalnya, gajinya, dan masih ada tambahan utang. Parah Asli Makan tak nyenyak tidur tak enak. Guru Forex Saya Ini Yang Memberikan Sudut Pandang Lain Mengenai Forex. Bahwa Forex bisa dipelajari dan di-prediksi. Harus banyak belajar teori dan praktek Namun yang paling pinging di dunia ini adalah geistlich. Bagaimana kita bisa menahan diri untuk tidak serakah dan berbesar hati ketika mengalami kerugian. Atau bahasa kerennya Keine Angst und keine Gier Forex itu 20 ilmu dan 80 sikap Karena itu dunia Forex Adalah Dunia Yang Bener ndash Bener Disziplin Jangan Memakai Perasaan. Perasaan bahwa harga akan naik lagi atau perasaan tunggu 5 menit lagi, jangan berpikiran siapa tahu pasar akan. Ini Adalah Sudut Pandang Yang Saya Yakini. Forex adalah ilmu yang membuat wapan ini menjadi kaya. Untuk itu saya harus berusaha, banyak mempelajari di virtualdemo konto, banyak membaca teori mengenai forex, dan banyak mencoba Akhir dari sebuah perjalanan Inti yang ingin saya sampaikan di sini adalah cara pandang kita terhadap Forex. Jangan memandang forex sebagai judi karena pada akhirnya, perjudian akan membawa kita kepada kemelaratan. Faktanya adalah tidak ada orang yang kaya karena berjudi Mereka Yang Kaya Karena Judi Adalah Mereka Yang Menjadi Bandar Judi. Dunia boleh instan, tetapi tidak semuanya bisa di-instan-kan juga Salah satunya adalah dunia pekerjaan Tidak ada usaha yang dalam satu malam langsung membuat kita kaya, atau supaya saya tidak melebih-lebihkan, ldquoTidak ada usaha yang dalam satu tahun membuat kita kaya. Kecuali Bapak dan ibu kita memang orang kayardquo Jika anda ingin menjadikan forex sebagai pekerjaan utama atau mungkin sebagai pekerjaan sampingan. Maka saran saya, pelajari forex dengan baik Pandang forex sebagai ilmu Sesuatu yang bisa dipelajari dan di prediksi. Karena ilmu yang telah kita dapatkan dari Forex bisa digunakan seumur hidup kita Jangan pernah masuk ke Forex bila und a tidak mempunyai kemungkinan menang diatas 80. Bagaimana caranya supaya bisa mempunyai keyakinan 80 menang. Tidak ada cara instan selain mempergunakan setiap waktu kita untuk mempelajarinya. Belajar Lebih Dalam Pola Kopf amp Schulter Pola ini lebih dikenal sebagai Major Reversal Pattern dan 90 Pasti Share this content ARTIKEL TERBARU BISNIS ONLINE SERI WIRASWASTA PERENCANAAN KEUANGAN ARTIKEL LEPASFOREX bakal digempur Assalamualaikum dan salam 1Dunia, ramai yang tanya aku kenapa tak terlibat dengan jual beli matawang atau FOREX Aku tahu FOREX ini adalah salah satu cabang pelaburan yang boleh memberi keuntungan yang berlipat ganda. Trader yang pandai bermain FOREX boleh membuat keuntungan diluar budaya keuntungan pelaburan yang biasa orang biasa fikirkan. Kita Biasa dengan keuntungan 10 setahun jika lebih maka dikatakan skim cepat kaya seperti kisah lebai 200juta Ustaz Harun yang bawa duit melalui syarikat Dina Gruppe Sdn Bhd. FOREX juga seperti Bursa Saham Jika Pandai Bermain Pasti Boleh Maska Keuntungan Beratus Kali Ganda. Aku memang tahu FOREX boleh membawa keuntungan berlipat kali ganda tetapi tidak pernah ada minat nak buat atas banyak sebab Aku memang tidak mahir bermain dengan jual beli FOREX yang sangat sensitif turun naiknya yang telah mengakibat ramai teman-teman kehilangan ratusan ribu ringgit. Mengikut hukum syarak perniagaan FOREX adalah HARUS tapi yang jadi masalah pemain dan broker FOREX lebih suka menaja investor baru yang kurang faham dengan menjanjikan pulangan yang tinggi tanpa menerangkan risiko tinggi yang menunggu mereka. Terdapat juga broker FOREX yang mencipta plattform internet sendiri daripada menggunakan plattform online yang diiktiraf di peringkat antrabangsa dan akhirnya tidak dapat diuruskan dan menanggung kerugian atau dengan segaja melarikan wang pelabur. Pak cik kayo pak cik kayo Tak apa lah kalau ada yang kata bodoh aku kerana tak ikut serta dalam jual beli FOREX kerana aku lebih suka dengan pelaburan ekuiti, harta tanah, Venture Capital dan pelaburan pertanian serta sedikit pelaburan gold yang risikonya lebih terurus. Sema pelaburan pasti ada risikonya samada kecil atau besar tak menentu Rasanya selepas ini pasti akan ada masalah dengan urus niaga FOREX yang sememangnya dilarang di Malaysia. Petikan dari Harian Metro. 8220Muzakarah Ahli Majlis Penasihat Syariah Institusi Kewangan di Malaysia mendesak kerajaan bertindak tegas terhadap pedagang mata wang yang tidak diberi kuasa termasuk pemain dan broker forex (urus niaga mata wang asing) melalui Internet. Penguat kuasaan itu boleh mengelakkan penindasan dan penyelewengan broker ke atas peserta forex Menurutnya, tindakan tegas itu juga dapat mengelakkan masyarakat daripada terjebak dalam aktiviti kewangan tanpa pengawalan pihak berkuasa. Muzakarah mencadangkan kerajaan dapat melakukan pemantauan terhadap operasi spot forex secara einzeln melalui kaedah elektronik dari semasa ke semasa dan Mitgliedikan kesedaran kepada masyarakat mengenai larangan kerajaan. Keperluan tindakan ini bagi mengelakkan masyarakat terjebak dalam transaksi yang tidak diharuskan syarak dan undang-undang,. Melalui muzakarah itu, jual beli mata wang diputuskan harus di sisi syarak. Namun ia perlu mematuhi ketetapan tertentu, selain mengelakkan unsur kesamaran, riba, tipu daya, qabd (pindah milik) yang tidak jelas dan gharar (risiko bahaya) dalam operasi spot forex secara individu melalui plattform elektronik. Muzakarah mencadangkan perkara ini diperhalusi Majlis Penasihat Syariah Bank Negara Malaysia (BNM), Suruhanjaya Sekuriti, Muzakarah Jawatankuasa Fatwa Kebangsaan dan jawatankuasa fatwa negeri mengenai keharusan amalannya di kalangan umat Islam, sebenarnya forex tak perlu modal besar nak main, paling penting tau dgn tak tau nak Haupt-Jer8230. Profesional trader modal usd 10 pun boleh main8230 Dalam seminggu boleh beranak jadi usd 10008230 ini adalah perkara benar dlm forex8230 Jaguhan forex biasa untung 10 juta hingga 100 juta sehari8230. Tapi Gunakan Marge YG Agak Besar. Mereka ini sdh berpengalaman lbh 10 tahun dalam forex dan kebanyakkan belajar sendiri dari pengalaman sendiri8230. Usah percaya kpd kursus kursus forex juga org perseorangan atau broker yg menawarkan handel dan bg keuntungan sbb semuanya itu PENIPU. Sbb jika sdh handal bermain forex buat apa nak kolek duit org lagi yg tak seberapa sen tu8230. Utk jd otai dlm forex bukan mudah8230 kena dedahkan diri paling kurang 2-3 tahun barulah dpt cara yg main yg semua8230. Sebenarnya forex itu adalah computer programering script8230. Itu sbb ia boleh di pelajari, di kesani, dan di agak pergerakkannya8230 Jika tak ikut programm amp script komputer Mmg langsung tak akan ada org dlm dunia ni g mampu menang amp kaya dlm forex Nasihat sy kalau nak main forex kena fahami betul chart amp indikator yg anda guna8230 chart amp indikator tak penah tip. Cb pengguna nya saja yg selalu tertipu dgn rasa takut amp tamak yg menguasai diri8230 ciow bella823082308230 assalamualaikum saudara, saya selaku pemain handel forex menerima pandangan anda, tapi kalau boleh saya tanya, saya memang bermain handel bukanlah untuk senang lenang mendapatkan duit melalui bisnes online merketiva, Saya tahu semua manusia nasib mereka lain-lain, tapi sandara ada tahu tak semua orang nasibnya baik, saya tahu setakat sijil SPM Yang saya ada apa lah kan, saya dah banyak kali berkerja dengan apa yang saya ada tapi keputusannya gagal dan gagal, saya dibuang Kerja dan macam2 hal lagi, saya rasa sedih dan putus asa untuk meneruskan hidup, tetapi apabila saya bertemu dengan seorang meister dia membimbing saya untuk berkerja dan meneruskan hidup dengan bisnes Handel Forex marketiva, dah berbagai teknik rahsia saya pelajari, Alhamdullilah saya mampu hidup berdikari tanpa Bergantung dengan orang tua saya, ini semua adalah petunjuk jalan rezeki saya dari yang Mha Esa Allah8230 Dekat Malaysia ni, Regierung ada bagi lesen untuk FOREX tak Tak yakin nak beitreten. Mehr Infos Entri terbaru BloggerHowtt 8211 Insentif Tunai dan Rewards dari Blogger Otai apiez rock sagt ade sorang brader ni, die bf kpada kakak gf aku..dia dri WINDSOR Broker., Die ajak aku mlabur 10UD utk plaburan forex, aku mcm tak yakin, tpi Galle dngr die cter mcm am besten. . Aku nk tnye pda org yg mahir, tp aku xtau nk tnye sape jemand helfen mir .. klau ni ujian dri tuhan, aku pon xtau ,, klau ni rzeki dri tuhan, aku lagi la xtau..hehehe penin2..sbb die jnjikan Pulangan Wang plaburan 4UD utk sbulan, aku takut jgk..sape yg xnk weh duit tu, huhuhu. Bitte sape2 yg lgi mhir tlong blas komen aku ni, Bro 910 kawan aku yang masuk Forex ni tak kira lah USD10k atau USD100k semua melingkup. Ada Yang Handel sendiri dan ramau terkena bila kawan2 janji mereka boleh bagi 10-20 sebulan. Nak kuba boleh tetapi cari duit yg tak guna jadi kalau rugi USD10k tu tak memudaratkan hidup. Jangan Peking Guna Duit Nak Bayar Rumah, Kereta Atau Yuran Sekolah Anak. Entri terbaru denaihati 8211 Blogger Trafik Hunter memang forex dikatakan boleh membawa untung tapi tiada jaminan untuk untung besar betitu. Jika tiada ilmu janganlah diterjah sebegitu sahaja nanti merana diri8230 Entri terbaru Syarih 8211 Tipps Jimat Belanja DiBulan Ramadan. Hye .. sape2 yang tgh mencari duit poket, boleh versuchen registrieren dies .. percume je. X perlu bayar pun X salah mencube X rugi ape pun kan Cume jawab übersicht, dan anda akan di bayar ..

No comments:

Post a Comment